سنگ گرانيت مرواريد سنگ گرانيت مرواريد .

سنگ گرانيت مرواريد

خريد و فروش انواع سنگ گرانيت مرواريد

انواع سنگ هاي تزئيني در معادن مختلف موجود در ايران قابل استخراج است. هر كدام از سنگ هاي استخراج شده داراي زيبايي منحصربه فرد و خصوصيات متعددي مي باشد. سنگ گرانيت مرواريد نيز نمونه اي از سنگ هاي توليد شده در ايران است. خريد و فروش انواع سنگ گرانيت مرواريد نيز با ويژگي هايي كه دارد در كارهاي ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد. سنگ گرانيت مرواريد داراي خواصي است كه به تعداد اندكي از آنها اشاره كوتاهي مي كنيم: نداشتن پوسيدگي ، يكدست و يكنواخت بودن ، آلوده نبودن به مواد مصنوعي و طبيعي ، مقاومت در برابر شرايط فيزيكي و شيميايي ، برخورداري از بافت يكدست سالم ، نداشتن هيچ گونه ترك و شيار ، مقاومت در برابر ساييدگي و .... .

متداول ترين سنگ هاي استخراج شده از معادن ايران شامل سنگ گرانيت ، سنگ مرمريت ، سنگ تراورتن و سنگ مرمر است كه هر كدام در معادن گوناگون با طرح هاي زيبايي استخراج مي شوند. سنگ گرانيت مرواريد به دلايل مقاومت بالا ، زيبايي ، مقاومت بالا در برابر ساييدگي ، ضربه و مواد شيميايي استفاده گسترده اي در صنت ساختمان سازي دارد. سنگ گرانيت مرواريد در برابر سرما و گرما زدگي و همچنين فشردگي از مقاومت زيادي بهره برده است. سنگ فرشي 40*40 گرانيت مرواريد درجه يك به صورت عمده در شهر مشهد توليد مي شود و به سراسر ايران به قيمت ارزان و با كيفيت عرضه مي گردد. قيمت ارزان و مناسب سنگ گرانيت مرواريد موجب تمايز بارزش نسبت به ديگر سنگ ها شده است.

از سنگ گرانيت مرواريد براي استفاده در پله ها ، كف ، ديوارها و ساير به كار گرفته مي شود. در گذشته از سنگ گرانيت مرواريد براي پوشاندن كف و ديوار به صورت عمده استفاده مي شد ولي امروزه با استفاده از پاركت ، پاركت لمينت و اپوكسي زيبايي فضا را دو چندان نموده اند. خريد سنگ گرانيت مرواريد به راحتي از طريق پايگاه هاي اينترنتي نيز امكان پذير است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۲:۰۶ توسط:سنگ گرانيت مرواريد موضوع: